Campagnes

Campagne: Hollandse NIeuwe Stijl

 

In deze campagne van Het Nederlands Visbureau wordt de veelzijdigheid van de Hollandse Nieuwe gepromoot onder de naam Hollandse Nieuwe Stijl. Naast het traditionele haringhappen presenteert de Hollandse Nieuwe Stijl tal van verrassende gerechten waarbij haring de basis vormt.

De campagne richt zicht vooral op de doelgroep millenials, jongeren geboren tussen 1980 en 2000, die de smaak van de haring en de traditionele manier van consumeren nog niet weten te waarderen.  Door haring te verwerken in aansprekende gerechten maakt het Nederlands Visbureau de vissoort voor een grotere groep toegankelijk. Ideaal voor zowel horeca als jongeren op volop met haring te experimenteren en kennis te maken met deze vissoort.

Lees meer >>

 

 

 

 

Campagne: de Kleine Smaakmaker

 

De Hollandse garnaal is klein van stuk, reuze lekker en een alleskunner omdat hij aan veel gerechten nét dat beetje extra toevoegt. In de maand september krijgt deze kleine smaakmaker het podium dat hij verdient en laten we graag zien hoe veelzijdig hij eigenlijk is.  De campagne genaamd "de Kleine Smaakmaker" krijgt zijn aftrap begin september en is in eerste instantie gericht op culinair journalisten, foodbloggers en influencers maar ook de consumenten en de visspecialist wordt niet vergeten.

Lees meer >>