Archief activiteiten 2016 en ouder

Op deze pagina vind je het archief van campagnes, projecten en events van 2016 en ouder die het Nederlands Visbureau verzorgd heeft.

2016

2016/ maart: Vis op de kaart

In maart organiseerde het Nederlands Visbureau een netwerkbijeenkomst in de visafslag Scheveningen, dat voor de gelegenheid was omgetoverd tot pop-up restaurant. Aanwezig waren vertegenwoordigers uit de vissector, politiek en bestuur, belangenorganisaties en wetenschap.

2016/ september: Spaaractie Tefal pannen

In samenwerking met de pannenfabrikant Tefal lanceerde het Nederlands Visbureau in september een spaaractie.  Door vaker een visje te kopen bij de visdetaillist kon de consument sparen voor  mooie Tefalpannen.

2016/ november: Kookboek van het Jaar verkiezing

Tijdens de tiende editie van de kookboek van het jaar verkiezing heeft het Nederlands Visbureau invulling gegeven middels een visdemonstratie en presentatie van het eigen viskookboek Visculinair. Genomineerde foodbloggers voor de titel "foodblogger van het jaar" gingen aan de slag met de vissoort tong voor de eindzege.