Nederlands Visbureau

Consumenten
Detailhandel en retail
Horeca
Import en export
Pers

Visconsumptie: vers wint terrein van diepvries

Volgens marktonderzoeksbureau GfK is het imago van vis onveranderd positief: gezond, lekker en afwisselend. In opdracht van het Nederlands Visbureau werd aan de visondernemers inzicht geboden in de trends en de visconsumptie in Nederland.

Lees verder

Nederlands Visbureau ontvangt Internationale pers

Internationale culinaire journalisten uit verschillende Europese landen bezochten afgelopen week Scheveningen op uitnodiging van het Nederlands Visbureau. In samenwerking met het...

Lees meer

Najaarsuitgave Visculinair

De najaarsuitgave van het Visculinair magazine verschijnt op 1 september. In dit nummer onder meer: vis voor kids, 5 vragen aan Monique Smit, vissige evenementen, vis voor je interieur en uiteraard heerlijke visrecepten!

Sneak preview

Oktober is de maand van de tong

De hele maand oktober staat in het teken van de tong. Over de tong valt veel te vertellen. En, met tong kan je heerlijk koken.
Lees hier meer over onze activiteiten om de tong de aandacht te geven die hij verdient!

Vis van de maand: Tong